12 Kasım 2015 Perşembe

Neler yapıyorum? #1

Herkese merhabaaa!

Bir şeyler yazmayı o kadar özlemişim ki niye bu blog olayına daha önce dahil olmadığımı merak eder bir haldeyim şu an. :D

Bu aralar fazlasıyla yoğunum. Okulda sınav haftam başladı başlayacak, o yüzden ne kitap okuyabiliyorum ne de yeni çıkan kitapları takip edebiliyorum. Hatta fuara bile gidemedim. Başta üzülmüştüm çünkü liseye başladığımdan beri hatta daha öncesinde bile düzenli olarak fuara giden biriydim. Üniversite hayatı o kadar rahat değilmiş maalesef, kandırmışlar bizi. İndirimlerin hiç de iç açıcı olmadığını öğrendiğimden beri üzülmüyorum neyse ki. Netten siparişimi verdim şimdi elime ulaşmalarını bekliyorum. :D Yani bu da demektir ki kısa zaman içerisinde bir alışveriş yazısı gelecek. Daha sonra da yorumlar yorumlar... Tekrar ders çalışmaya başlayana kadar tabi. :D

Onun dışında kulaklığım ve ben ayrılmaz bir bütün olarak yaşamaya devam ediyoruz. Yeni şarkılar keşfediyorum ve tekrar tekrar dinlemekten sıkılmıyorum. Günler yorucu geçse de bir şekilde devam etmeye çalışıyorum. Şimdilik benden bu kadar. Sadece bir yaşam belirtisi vermek istedim. Ve burayı özlemiş miyim diye bir kontrol edeyim dedim. :D Tekrar görüşene kadar kendinize iyi bakın! ^^

(Birkaç şarkı bırakıyorum gören dinlesin. :D)

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder