13 Eylül 2015 Pazar

Blog mu açmışım? Ben? İnanmam. o_O

Herkese merhaba!

 
Giriş cümleleri yazmak benim için tam bir işkence. Ah! Cidden ölüyorum şu an. Neyse, hadi başlayalım.

Öncelikle bu blogu açma nedenimden bahsetmek istiyorum. Aslında uzun zamandır aklımda olan bir düşünceydi ve geçen gün arkadaş ortamımızda geçen bir konuşmadan sonra kesin olarak açmaya karar verdim. Eğer sizin de benim gibi kitaplar hakkında konuşacak pek arkadaşınız yoksa yapmanız gereken şey bir blog açmak. Çekinceleriniz elbette ki olacaktır ama burada önemli olan şey yazılarınızın ne kadar beğenildiği ya da kimler tarafında okunduğu değil kendinize ait bir dünya yaratmak bana göre. İstediğiniz kadar saçmalayıp, özgürce düşüncelerinizi ifade edebilirsiniz. Çünkü burası tamamen size ait.

Nasıl biri olduğumdan hakkımda kısmında bahsedeceğim. O yüzden burayı atlamak istiyorum. (Tekrar bir şeyler yazmaya üşendi.)

Ve gelelim blogumun bu orijinal(!) ismine. Nameless Diary… Farklı farklı isimler düşündüm ve beni de yansıtan bir şey olmasını istedim. Bu yüzden eski bir anımdan yola çıkarak bu ismi seçtim.
Gitar çalmaya karar verdiğim zaman gitarlarımızı arkadaşımla birlikte seçmiştik. O zaman my best friend hadi gitarlarımıza isim verelim demişti. Söylemesi kolay uygulaması zor bir durum. Kararsızlıkta boyut atlamış bir insandan bir şeyleri düşünüp seçim yapmasını istediğiniz zaman bu onun için ölüm sizin için double ölüm demektir. Sonuç olarak gitarıma “Nameless” adını verdik.  Böylelikle sorun halloldu. O gün bugündür ne zaman bir şeylere isim seçmeye zorlansam aklıma gitarım gelir ve ondan yola çıkarak düşünürüm. İşte İsimsiz Günlük böyle ortaya çıktı.

Blogu genellikle kitap eleştirilerim ya da çektiğim fotoğrafları paylaşmak için kullanmayı planlıyorum. Dinlediğim şarkıları da paylaşabilirim. Dizi-film eleştirisi de olur aslında. Neyse ben bunu derinlemesine bir düşünürüm. Çok fazla abartıp her telden çalan bir blog olmasını istemiyorum o yüzden çok düşünmesem daha iyi sanırım. ^^

Şimdilik söylemek istediklerim bu kadar. Eğer birileri gerçekten yazımı okuduysa onlara teşekkür etmek istiyorum. Kendinize çok çok iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder