20 Eylül 2015 Pazar

Kitap Alışverişi #1 - Neler Aldım? ^^

Merhaba!
 
Bugün son zamanlarda yaptığım kitap alışverişimden bahsetmek istiyorum. Aslında o kadar sorunlu bir alışveriş oldu ki ne yazacağım onu bile bilmiyorum. Neyse... Hadi başlayalım. :)
 
Sanırım 2 ay kadar uzun bir süredir kitap almıyorum. Elimde olan kitapları bitirmek için çok büyük bir uğraş verdim ve okumayı sürekli ertelediğim kitapları okumaya çalıştım. Ne kadar oldu bilmiyorum ama yine de denedim.



Toplamda 8 kitap aldım. Bunların 3'ü Pegasus, 3'ü Dex, 1'i Yabancı ve geri kalan diğeri de Parodi Yayınları'nın kitapları.


 
Pegasus Yayınları'ndan Silber, Her Gün ve yakın zamanda çıkan Bıçak Sırtı kitaplarını aldım.
Silber'ın halini görseniz ağlarsınız ki bu siparişin beni bunalıma sokmasının en büyük nedenlerinden biri bu kitap. Feci dağınık, yırtık ve çizik halde geldi. Çok merak ettiğim bir kitap olmasına rağmen okumayı ertelemeyi düşünüyorum. Belki yenisini almak isteyebilirim.
Her Gün biraz daha iyi durumda. Aşırı merak ettiğim bir diğer kitap. Bir aksilik çıkmadığı sürece bu ay okunacak kitaplarımın arasında kendisi.
Bıçak Sırtı, Mara Dyer serisinin ikinci kitabı. Birkaç yorum okudum ve meraktan çatlamak üzereyim. Yine de bu ay okuyabilir miyim bilmiyorum.

***


Dex Yayınları'ndan Firefight, Beni Yakma ve Cam Şato kitaplarını aldım. Burada hemen bir şeyden bahsetmek istiyorum. Kitapların hallerini görünce kendimi gülmekten alamadım. Cidden mi? Sayfa kalitesi konusunda bir yayınevi ancak bu kadar düşebilir. Pardon ama okuduğumuz çoğu gazete bile bu kadar kötü değil.
Beni Yakma 400 sayfalık bir kitap. Gördüğümde 200 falan sandım. Elime almaya korkuyorum resmen yırtılacak diye. Yani daha ne diyebilirim ki. İnsan biraz yaptığı işin hakkını vermeli. Hadi kalite artmıyor bari fiyatları ona uygun verin. Acayip sinir oldum yine, geçelim burayı.

***


Gelelim Buz Kapanı ve Lola ve Komşu Çocuk kitabına...
Buz Kapanı Karanlık Zihinler'in devam kitabı. Kitabın alt köşesi ezilmekten bir hal olmuş. Üzücü...
Lola ve Komşu Çocuk okumayı merakla beklediğim bir diğer kitap. Anna and the French Kiss serisinden. Cildi çok sevimli. Aynı zamanda ezilmekten kurtulamamış bir diğer kitap. Bakalım, Anna'yı sevmiştim Lola ile ilişkimiz nasıl olacak en kısa zamanda okuyup öğrenmek istiyorum.
 
***
 
Bu ay aldığım kitaplar bu kadar. Her ne kadar kargoda sorun yaşamış ve kitapların birkaçı da rezil bir halde olsa da en kısa zamanda okunan kitaplarım arasında yerlerini almalarını diliyorum. Benden bu kadar. Hoşça kalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder